October 30, 2011

..pinky..pinky..

lamaaaaaaaaaa betol tak update belog nie..sebenarnya banyakkkkkkkk benda nak kongsi..tapi aku bukan la beloger tegar yang banyak menulis..but..i do read your post..cuma aku tak banyak menulis..lebih suka baca..takpa kan??korang tak kisah kan??*hadei sapa la nak kisah..oke-oke..back to the topic guyssss..banyak la ssss nya 2..
nie kisah aqiqah yang gilang gemilang yang aku tak dapat hadir kerana jarak yang memisahkan*sad story right??naaaaaaaaa x la sad betol huhuhu.. SOPHEA AZZ ZAHRAA QEIS tuuuu diaaaaa namaaaa..tergeliat lida cik nie haa..klau dapat kat mak sedara aku nie trus dia panggil MEK ja..huhuhuhu..pasnie aku nak tau apa dia panggil anak dia nie..huhuhu..nie anak sepupu aku belah mak aku..x nak banyak crita jum layan gambar

nie la dia sophea azz zahraa qeia



buah tangan

cute angle ^^


my family 

anak sedara..sepupu..sepapat semua ada 
*siht

cute


i wish i were there

0 comments:

Post a Comment