November 11, 2011

..hari ini dalam sejarah..

11.11.11 memcatat perisiwa mengerikan halam hidup aku..suspend tak??malas la nak berpuitis nie..xpandai nak mengarang..ok la..meh nak crita sal hari nie..pagi-pagi lagi aku keluar ke bandar kota kinabalu@k.k bersama kawan n driver yang tak berbayar..huhuhu..*aku kan tak pandai drive..huhuhu..tapi dalam jam 2 kami balik ke kampus sebab mahu ambil 2 lagi rakan yang lain..tapi kami tukar driver selepas 2..driver yang awal-awal 2 ada kerja lain..huhuhu..sebelom ke bandar aku singgah p umah mak de nie *isteri pensyarah aku..dia ada mintak tolong anta barang..tapiiiiiiii...masa perjalanan kami ke bandar..semasa mahu masuk selekoh..jeng..jeng..jengggggg....kereta kami kancil kami yang comel tu kena langgar dengan wira putih..ngat mati ja masa kena langgar tu..huhuhu..*oh tidak!!!aku x kawen lagi..amboi sempat..huhuhu..tapi..aku akui.sebenarnya kereta kami yang salah..mintak maaf kak janet *tuan punya kereta 2..alhamdulillah kami berempat dalam keta tidak mengalami cedera yang teruk..syukur..klau tengok kereta memang teruk lah..huhuhu..meh aku tunjuk keta yang langgar kami


kalau tengok belah kanan keta 2 lagi nampak terok..
.
kereta kami yang kecik 2 macam mana plak ya..
jeng..jeng..jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nahhhhh nie dia.
kalau tengok kreta yang langgar kami 2 x sangka plak keta kami 2 kemeknya etu ja..huhuhu..syukur la nak..xda la bnyak yang kami kena bayar..huhuhu..tp paling aku syukur sebab tak da antara kami yang cedera teruk..stakat luka-luka kecil sahaja :)

nak lintas jalan pom fobia suda 
arap-arap pas nie x kan kena dah
:)
k tata titi tutu
assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment