April 1, 2011

..jawab tag..

..assalamualaikum..well hello there(ala2 inianuarhadi)huhuhu
..oke sini aku btau la yg wat entry nie pom semata-mata sbb rumate aku yg taQ aku tau!..
xpa2 aku jawab la..atlest berguna la juga beloG aku nie kan..


..bismillahirohmanirohhim..(nerves mcm nk jwb exam plak dei)


1.adakah anda rasa anda hot?
..hot??huahaha..xda pom..x prnah trlintas kat depan mata aku pom..
..tp aku slalu HOT ngan dak laki klaz aku..ya Allah punya la sakit ati ngan dyeorg 2..
..sabor jer ler..(mcm dialoG HKLBR)


2.uploadwallpaper laptop


3.ceritakan pasal wallpaper berkenaan.
ini anak sedara aku oke die sngt ccooooomel..aku rindu die bukan die ja..adik bradik dia yg lain pom..so ank sedara yg lain jan jeles oke..huhuhu..die nie sume benda pom xMO..maknanya die xbg la bnda yg dia ada kat kita..huhu

4.bila kali terakhir makan ayam
erm..tnghari kemarin..lam kol 12 g2..nasi kosong ayam mera n sayur pucuk paku..RM2.5o ja

5.lagu terakhir yg anda dngr?
ala lupa tjuk die la..tp monoloQ yg nyanyi..ala yg ada suare P.RAMLEE 2..

6.apa yg anda kalukan semasa menyelesaikan taQ ini?
..dengar radio HOT fm..chitchat ngan ehemehem..huhu..sambil jeling2 kkp..huhuhu

7.selain nama sendiri anda dipanggil apa?
bnyak!!!..cheksu..nad..neddy..yah..adik..cikgu(ada studen katakan.hahhapadahal pbs bru smnggu)..n yg plang x bleh blah kn pnggil BURUNG hahaha..nie bdak2 netball mase sek men dulu yg pangil..huhu

8.taQ 8 org
b
k.chik
pakna
ezan
emy
dayah
tia
tika
eh da ckp 8 eh nak taQ lebih leh x??huhu

9.sapa no1 yg anda taQ?
oke dia kazen kesayangan aku..paling rapat da mcm kembar plak tau..sama umo beza sebulan ja pom.huhu..segala benda aku share ngan die..die SINGLE lagi sape nak takel dia kena lulus ujian aku lu..huhuhu:P

10.katakan sesutu yg anda taQ
..to emylia suzana..jg diri elok2..ada mslah btau la aku klau2 aku bleh tlong ke..sori skung nie aku bizi xdapt kontek ko slalu..raya taon nie mai la umah aku..8ment 2 share2 la ngan aku.huhu:p..lastly aku syung tau kat ko.bff4e oke..aku kawen ko mesti dtng tau..:p

11.siapa org k3 yg anda taQ
..nama penuh beliau ialah noor farkhana zainuddin kawan masa kat matrik..kebetulan nie kenal dia masa 2 aku sama umah sukan ngan die..kami sama2 main netball..sama2 blatih tuk masuk KAKOM tp syg aku x smpat p lawan tuk KAKOM 2 sbb msk sini..sini??IPG KAMPUS KENT la..huhu..die nie baik..notsingleanymore suri..

12.bagaimana dengan no4
die aku kenal 3 blan..di PLKN..best kawan dngn die..still kontek..kecik ja tuannya..bijak wa  cakap lu..ermmdie nie jenis prihatin org nya..arap ubungan kita nie akan brkekalan..amin~!!

13.pesanan tuk no6
kontek la aku blik..aku xtau no ko skung..aku rindu kat ko

14.kata-kata cinta buat no2.
kakchik mis u..lab u..huhuhu

15.ada persamaan x no 7 ngan no8
..2 2 pom pompuan..
..2 2 pom lawak abis..
..2 2 pom aku syunk..
..2 2 pom budak KENT opsyen BM..

16.berikan 5 perkara yg anda tau tntg no1
1.bijak
2.skema
3.speky
4.single
5.n sangat kuat pengaruhnya kepada ayahnya..apa dia mintak msti d tunaikan..huhu

17.persamaan antara lembu dan kambing
..2 2 pom binatang..
..2 2 pom makan rumput..
..2 2 pom x paham ap yg aku ckp n aku x paham apa yg 2 2 eko nie ckp..
..2 2 pom ada 4 kaki..
..paling best 2 2 pom aku suka makan..(tp da kena masak ar)

18.Perasaan ketika mnjawab tag nie?
ya Allah....malas nya aku..panjang berjela2 soklan nya..adei..tp xpa..demi mu wa aku sngup menghabiskan masa tuk wat entry nie..

19.adakan anda tahu rizman itu sengal?
hah???sapa rizman??yg mana nie??xkenal n xtau la sngal ke x..

20.gay or less??
i better chose or..huhuhu


allhamdulillah..abis juga wat benda alah nie...panat oke..bubye..salam

0 comments:

Post a Comment