May 16, 2011

..sweet twenty..

..assalamualaikum..well hello there :)


dengan bangganya aku nak crita yg aku da masuk 20 taun ok..20 taun da aku idup dan bernafaz d dunia yg indah ini, alhamduillah syukur kepada Allah yg memberikan rahmat-Nya..



apa yg bestnya sambt bufDay aku kali nie??nak tau??kena la baca sampai abih,hehehe..jap2..sebelom 2 aku nak ucap trima kasih kat:

 Allah
my parent
family
*dSoul
n 2 oll my frend ho remember my bufDay
THANK YOU OLL :)

paling best taun nie sbb ada dsoul yg wish bufDay tQ. then ada kawan2 yg best yg boleh berila-gila bersama..huhu..thank to wawa wadzir yg sempat bg adiah kat aku :)


dan yg lagi best aku dapat percutian 3 hari 2 malam kat ranau n semuanya free..huhu..nak tau crita sal ranau??tunguuuu....w/pom dan lama bebeno dari tarikh bufDay aku..tp x kisah nk juga wat enry nieh..almaklumla org bizi..kehkehkeh..ok sekian saja tuk kali nie..

0 comments:

Post a Comment