May 17, 2011

..rajin..

assalamualaikum dan salam sejahtera semua..


yo.yo..esok exam sudah baru mau seru semangat rajin ka??ayoyo..jum2 semua penduduk kent kita study (padahal x dpt pupuk tuk diri sendiri)=.=!!


jum2 study
*ini sejibik mcm aku berlakon study padahal tido ja lebih ZZzzzz..kihkihkih
study smbil dngar lagu(konon2 amik mo0d)

jum membaca~!!!!!
kan bagus klau aku betol da masuk mo0d study..walawehhhh..tp kat2 nak exam la rajin nak layan movie korea sampai 1 baldi air mata kua, masak sambil berangan jadi is3 solehah *lemah, tidor(opkos la) sampai tuaran kena ribut pom aku x tahu, jalan2 ukur koridor aras sambil bersapa mesra dengan rakan yg lain, bergayut d talipon sampai abis kredit(padan muka=.=!), n, n, nnnnn rajin la plak nak update belog nak bagitau kat dunia yg aku rajin wuahahaha..mcm2 la aku buat tp semua membazir masa ja..muahaha(bila la nak insaf =.=!!)..jan tiru mcm aku

alkisah ya plak aku ngan rumete nie msk mcm2 kat bilik skung nie..tomyam sayur la..goreng telur la..goreng sayur ngan cendawan la..wat sup krim cendawan maggi la..nc goreng yg bertukar jadi nc inpit la.. hermm apa lg ya..tp bnyak nya sayur..sayur..sayur..huhu*tripp sebab baru balik dari ranau kn..

tomyamsayurcampur
..jan percaya ngan pic nie..

 cendawan salut telur sama sayur
..yg nie pom..tp yg aku masak 2 akan2 yg nie dah..

 sup krim cendawan maggi

..yg nie sama..muaahaha

lagi benda yg aku wat mcm semalam yg mmng x bleh blah ialah main makeup2..muahaha..kalah budak2 aku nie..aku yg ajak tia main nie...pas 2 oper la diri nak jadi model..*budak perasan mmng mcm nie*..n hasilnya..jeng..jeng..jeng..xbleh nak tunjuk yg sebelom sebab yg sebelom 2 amik gambo x pakai tudung..*gambar tidak d edit ya


mula da...


cait control ayu..
*yg nie edit kc masuk twitter

*boleh lihat hasil karya tia dengan jelas kat gambar nie 

kredit to NorFadthia AdieLa (link sini) sbb rajin untuk mentransform kn aku yg x seberapa nie :) TQ..muahx(tigaplohtigakali)


ok itu saja lah tuk kali nie sampai jumpa lagi d lain hari
^-^!!


0 comments:

Post a Comment