September 9, 2011

..farewell en.lupian saluji a.k.a bapaku..


assalamualaikum dan selamat sejahtera.
ohskema mentang-mentang la baru lepas PBS=pengalam berasakan sekolah aku jadi sangat skema..ok bukan pasal pbs yang aku nak crita pada entry kali nie..nie tentang mentorku yang bersara sudah..
pada 08092011 jam 8.00 mlm bertempat di grand ballroom 1 borneo telah diakan majlis perpisahan yang memilukan meriah ini.
aku pom sibok-sibok la nak glaumor gitu..melaram sakan la..ui..hahahaha 
pe pom beribu terima kasih aku ucapkan pada senior aku yang dah tua dah nak kua bulan 11 nie sebab menguruskan majlis yang gilang, gemilang ini..oke yang crita banyak..jum kenal dengan geng2 PJ Kent

ini insan yang diraikan :)



ni plak kumpulan pensyarah pj yang hebat~!


nie plak senior pj yang tua tuuu..eh bukan yang dah nak keluar..huhu



munir as m majlis malam tersebut dan bersama en.chisthoper 

alaaaa rupa makan yg d hidang di meja x sempat di snap oleh cameramen kami..tp aku nak tunjuk muka-muka kawan0kawan aku yang akan hidup selama 5 1/2 taon dengan aku arap dyeorg dapat bersbar dengan perangai aku
zaim c control macho

rickson jadi

rumate sejati..law dan lisa

tadaaaaaa geng PBS aku
bersama bapak :)


oke nie plak gambo aku yang banyak oke?? jan mo muntah ya..
toleh-toleh belakang jangan sampai langgar orang depan


sowam-sowam dulu


smileeeeee :)



mesti pose puas2 setelah penat makan

















sekian saja untuk kali ini..t lain kali aku post entry baru lagi
banyak benda aku nak share kat sini sebenarnya..
contohnya crita pasal sembelih ayam, PSB dan juga malam raya kent yg gah semalam
t sayang aku masih tak puya banyak masa untuk di bazirkan di sini
salam dan chouw
tata..titi..tutu

0 comments:

Post a Comment