June 27, 2011

..Nur Qaleesya Imani Bt Noor Aziz..

          makin meriah la rumah aku bila raya nanti..*rumah aku??bukan,, rumah bapak aku la..nie ha sorang lagi anak sedara aku..nama dia macam tajuk entry tu..best kan..*tengah berfikir nama anak2 juga ni..any idea??huhu..aku belom lagi bertemu muka bertentang mata dengan imani nie..gambar nie pom aku kidnap dari FB abg ngah aku
comel kan??comel kan??
*tengok chiksu dia la..huhuhu
jangan pura-pura menyampah ^^ hahaha
tapak kaki dia kechik ja 2..comelllll

alalala..bucuk2

sweet dreamzzzzzz

tunggu cheksu balik raya nanti ya..huhu
xsabar nak jumpa
eksaited2


        imani nie aku tengok sama la plak mukanya dengan kakak dia yang no 3 2..Nor Alina Atisya..nak tengok gambar??alamak..xda la lain kali ya aku letak..huhuhu..baby nie dah siap cukur rambut dah pom..hari sabtu..padahal rabu maghrib baru dia lahir nie..cepat kan??buat cepat2 2 sebab mak abah aku ada lagi kat KL masa nie..malam nie baru dyeorng balik KELANTAN sama2 dengan kak no0r..kak no0r ikot balik sebab dia nak berpantang..dia terpaksa dibersihkan janin sebab baby yg d kandungnya 2 x da denyutan jantung..*heartbeat owamputeh bilang..sian kan??meh sama2 doa agar dia dapat baby lain kali n x jadi cam gini suda..amin~~!!!

          dengan kehadiran BELIAU dalam keluarga kami maka tukmok ngan tokbah ada 12 orang cucu sudah sekarang..*tokmok=mak tokbah=abah..xkan x paham kot..huhu..dari 12 orang cucu tu kan..2 orang ja putera tau..sian..huhu..laki memang mengalami kepupusan bet0l..hehehe..ada 2 orang lagi anak sedara yang bakal aku sambut dapat dalam tahun nie..insyaAllah..huish x sabar nya..huhu.

*teruja
result da kuar
alhamdulillah result aku boleh la
dibanggakan
untuk tampung hidup di KENT nie selama 3 tahun lagi
insyaAllah :)

0 comments:

Post a Comment