June 23, 2011

..result time..

hei3x
minggu pertama di KENT nie x da keja sangat nak buat just borak sanasini..fb duapulohpatjam..twetter x hengat dunia..now berbloging di subuh hari..#eh subuh lagi ke??huhu

nie nak btau..kat suasana kat ken nie bleh kata ramai yg tengah deman tnggu RESULT klua..aku nie bukan la x kisah sal result nie..tp sebab aku pom nerves setinggi gunung kinabalu, so aku x nak arr crita nie..t kang lg crita lg la nerves..

cepat la kua result..aku da xsangup dengar kaba2 angin yg x tentu nie..arap2 lulus n cemerlang.. huhuhu.. keajaiban ar klau aku cemerlang..tp yg aku risau nie gagal..sebb kaba angin mengatakan ada budak klaz aku yg gagal FPK..omgie..omgie..arap 2 semua x betol..

semua kawan2 aku da x sabar nak tau result dyeorg termasukla aku..huhu..ok SUP??sila la kua kan kertas result 2 cepat2..huhu
ok sekian saja tuk kali nie..huhu..

*cemerlang or sebaliknya??
kita tunggggguuuuuu

0 comments:

Post a Comment