August 6, 2011

..kena hack..

sesi luah perasaan
nada sedih di iringi iringan piano yang mendayu-dayu
*bunyi kena cari sendiri
ding dong..bunyi msj msk *bunyi x real..
ui nad fb ko kena hack la..mcm2 post merepek ko post 2-amer alam
aku-hah??serius??agak kurang ajo d sini ya..
yala..chek ar..pastu tukar ar pasword ko 2-amer alam
aku yang mengantuk nie yg x dapat nak buka mata gagah kan juga tuk buka mata dan terus tanya rumate@wawa..
"wa cer tengok fb aku betol ke kena hack??
wawa-aah merepek ja post nie..blah..blah..blah..
tut..tut masuk lagi mesej-hai nadiah apa yang kamu repekkan kan fb nie-kak fifie pj sem 8
aku-maaf itu bukan saya..ada orang yg nak main2 kan saya 2..

okey sudah dengan dialog-panas kan??adoi..orang mana la nak dajal kan aku bulan2 pose nie..'sabo jala'-usop wilchair
aku mmng x dapat teka la sapa yang menghack aku punya fb nie.tp bila dia kata dia amik email dan psword dr aku..eh..eh..eh.. hacker lagi ke gitu??amboi dik agak-agak la.

lepas ja rumate gitau yang betol-betol aku kena hack aku pom apa lagi cepat-cepat menyusahkan rumate dengan menyuruh dia tolong tukarkan password fb aku tu..setahu aku dia ja yang tahu pasword fb aku nie..x pom budak laki kelas aku..hurmmmmmm *bunyi berfikir panjang..sudah2 la berfikir tu..meh godek-gedok apa yang dia dah wat..
hacker lagi kah gini??adoi
aku bagi gambo besar-besar supaya korang x sakit mata dan hati

ayat-ayat baru syok 2 macammmm hurmmm
nasib dia ada puji aku *aku x kan terpedaya~!!
 tp aku malas nak tuduh sapa-sapa sekurang-kurangnya dia x ubah pasword aku

haish x da life~!


ko susah hati ker klau aku ada ramai peminat pom hah??hah??HAH??

sekarang fb aku dah sembuh dari demam..sihat walafiat dah..fb aku dah kembali kepada asal-terima kasih pada rumate tersinta sayang yang sanggup tolong aku tukar pasword aku paaaaaagi tadi

harap lepas nie dah x jadi perkara2 macam nie dah..sila insaf ya orang yang mengcuri fb akaun aku nie..

nah~!!!nie fb aku selepas dia sihat
ada nama eh3m2 d chatbox *blusing
jan pandai2 sakit lagi ya
orang yang pinjam fb aku nie kan mesti rasa fb aku nie famousamour kan..x macam fb dia yang suram lagi kusam..kehkehkeh*okey itu ja
orang guna fb aku tu pandai remove friend aku ler
harap orang yang berkenaan akan insaf
bia la dia berubah di bulan ramadhan nie..
amin~!!!



6 comments:

Peroto_Jr said...

ciann haha. blur jua baca semalam. tetiber ja tukar nama p vermillion haha. trus sy pun tukar password hehe...

nadhyiah said...

hahaha..o0wh ya??saya rasa kawan2 juga bha 2..yg tau pasword email saya..tp x pala.memandangkan skrang nie bulan puasa saya x maki2 dia..huhu.tukar paswrd trus??huhu c dav n syuk siap unfriend sa lg..jahat ow..ciss..huhu

Peroto_Jr said...

dorg banyak rasiah tu dlm fesbuk tula dorg unfren nnti tkut kna hack jua hehe. kali la tu kwn2 jua tp x apa lyan ja la hehe...

nadhyiah said...

hahaha..ui ko tau ka 2 rahsia merka??mcm banyak betol 2..

Peroto_Jr said...

banyak haha...

nadhyiah said...

biarlah mereka dengan rahsia mereka..

Post a Comment