August 12, 2011

..lux for men..

alo alo
assalamualaikum.




tadaaaaaaaa...bergembiralah kaum lelaki sebab kami di syarikat lux tidak sesekali melupakan anda dan melebihkan kaum perempuan..hahaha.*oke cukup-cukup merepek..pertama-tamanya aku nak bagitau yang aku tak dibayar untuk pom jadi promoter dalam belog aku ni..tapi aku dengan tulus ikhlas sesuci bayi baru lahir nie dengan suka hatinya nak mempromosikan lux baru iaitu LUX SECRET BLISS..mandian terbaru dari lux nie..sebenarnya x da pom lux nie bagitau yang mandian terbaru nie khas untuk laki huhuhu..nak tau napa aku kata lux nie tuk laki??sebabnya hari 2 masa aku beli mandian untuk di'refeil'kan aku pom rembat la lux baru nie konon nak try la mandian perasa baru nie.huhu.. dan selepas menggunakannya aku medapati baunya..perghhhhhhh hensem betol..stak tipu*tobat bau dia sangat hensem..dan mandian nie amat lah tidak sesuai untuk pompuan yang suka bau yang sweet..dan pada laki-laki yang kat luar sana aku mengesyorkan mandian nie dan kalau nak aku bleh bagi 1 sebab aku dan beli mandian baru pom untuk ganti yang luxsecretblissjustformen nie..huhuhu..

nie  yang aku rembat kan x bleh nak bau klau yg refeil so trima la akibatnya..
huhuhu

nie lagi..nah..nah..nah
pas nie aku x kan sesukaati lagi nak rembat2 benda2 yg  perlu di hidu
serik
sudah cukupla aku x pandai nak karang ayat tuk di conteng dalam belog 
sekian,
terima kasih
dan akhir sekali.
belilah barangan buatan malaysia :)

0 comments:

Post a Comment